In 3 klikken tot bij het juiste isolatieproduct

title

Isoleren is een vak apart en vereist behoorlijk wat kennis. URSA wilde het hun klanten daarom een pak makkelijker maken om de juiste isolatie te kiezen. Met behulp van de handige product wizard, kom je in slechts enkele klikken bij het juiste isolatieproduct terecht! Bovendien kan je rekenen op de hulp en expertise van de nieuwe Ursa beren om je wegwijs te maken in de wereld van isolatie.

Gebruikte communicatiemiddelen

Website URSA
Mobile site URSA

We formuleerden 3 doelstellingen bij het bouwen van de nieuwe website. 

1 Informeren en begeleiden van alle doelgroepen

De consumenten vlot tot bij het juiste product begeleiden en de professional optimaal servicen met de juiste info. Of je nu particulier, verdeler, architect of plaatser bent; of je nu veel of weinig over isolatiemateriaal weet, op de nieuwe website kom je op een eenvoudige en snelle manier tot bij het juiste isolatieproduct, dankzij de handige productwizard. Het handige productoverzicht, staat je toe snel op een aantal criteria te gaan filteren. Meer informatie over een specifiek product vind je meteen op de productpagina. Deze pagina heeft een beschrijving van alle technische en andere specificaties voor het product van jouw keuze.

2. Traffic genereren naar de URSA verdelers

URSA brengt dankzij haar grote netwerk aan verdelers haar complete aanbod isolatieproducten tot bij jou in de buurt. Iedere dealer kreeg een eigen pagina waar de contactinformatie netjes gegroepeerd staat, zodat je snel contact kan opnemen voor vragen rond het isolatiemateriaal voor jouw eigen, unieke project.

3. Data genereren

Meer inzichten verlenen in het surfgedrag op de URSA website. Zo voeden we het sales team bij URSA met relevante informatie. 

Na een grondige analyse zijn we aan de slag gegaan met de architectuur van de site. Goed doordachte wireframes zijn de basis van een goede website.

Lorenz met z'n grote manieren
Wireframes URSA

Een volledige website op maat uitgewerkt?

Ontdek ons voorstel
Responsive website, op alle toestellen

"De nieuwe URSA website brengt meer inzichten in het surfgedrag van de bezoekers. Zo weet URSA welke productgroepen goed scoren, welke producten het vaakst bezocht worden,… De website wordt gevoed met content op basis van een  zoekwoordenonderzoek en dit op regelmatige tijdstippen. De URSA beren, de nieuwe illustraties, zorgen voor de nodige aankleding visueel en begeleiden de bezoekers tot bij de juiste informatie."

Lorenz
Lorenz Digital Developer
Iconen URSA