Real people. Real knowledge. Real estate

title

Triginta is een Belgische vastgoedinvesteerder en -ontwikkelaar die zich specialiseert in het herbestemmen van religieus vastgoed, vastgoed met betrekking tot zorg en publiek-private samenwerkingen.

Triginta klopte aan bij WELL met de vraag of wij hun duidelijke missie en visie konden vertalen in een juiste identiteit. Het mooie verhaal van Triginta resulteerde in een sterk logo met veelzeggende baseline. De identiteit van Triginta werd versterkt met de nodige corporate tools.

Gebruikte communicatiemiddelen

Naast de offline tools, bouwden we een futureproof website waar nieuwe en gerealiseerde projecten een prominente plaats krijgen.

Triginta huisstijl
Triginta visitekaartjes
Triginta website
Triginta website mobile

Ook geïnteresseerd in een aanpak op maat?

Neem vrijblijvend contact op

“We ontwikkelden een minimalistisch logo met toch zeer veel inhoud. De drie elementen uit het logo staan voor de 3 pijlers van Triginta en beelden tegelijkertijd 2 zorgende handen uit die een dak boven het hoofd verschaffen. Samen vormen deze elementen een driedimensionaal icoon dat verwijst naar het maatschappelijk vastgoed.”

Wim
Wim Art Director