title

Goddeeris is ontstaan als lokaal familiebedrijf in het hartje van Roeselare. Sinds 3 jaar kennen ze een enorme boost en zijn ze uitgegroeid tot een volwaardige speler én specialist in industrial HVAC maar ook industrial piping!

Maar wie is nu Goddeeris… als bedrijf, maar ook als werkgever?

Aan de basis van een sterk werkgeversmerk ligt een authentieke en eerlijke employer value proposition, de belofte die je maakt aan je huidige en toekomstige medewerkers. Het is je drive als werkgever: Dit zijn we! Dit maakt ons aantrekkelijk en anders.

Door middel van een diepgaande analyse onder de vorm van brainstorms en enquêtes met zowel management als werknemers creëerden wij samen met Goddeeris een krachtig werkgeversimago.

WE ARE INDUSTRIOUS.

Gebruikte communicatiemiddelen

Website Goddeeris
Goddeeris team collage

Ambitieus, actief & betrouwbaar… Dat zijn de waarden waar de Goddeeris-werknemers naar leven.

De huidige werknemers zijn van groot belang, zij kennen immers het bedrijf als geen ander! Door middel van hen vanaf dag 1 te betrekken bij het employer brand traject zorgde dit voor betrokkenheid en meer engagement.

Ook de waarden die werden ontwikkeld op basis van de analyse werden nog eens finaal afgetoetst bij de eigen medewerkers op een ludieke manier. Tijdens een intern WK event onder de vorm van bierkaartjes. Het invullen van een enquête werd opeens veel aangenamer.

Alles start namelijk bij interne communicatie. Een duidelijk plan van aanpak werd opgemaakt waarin we acties ondernemen om van de medewerkers van Goddeeris rasechte ambassadeurs te maken.

Ondertussen houden we de term ‘industrious’ levendig binnen Goddeeris en starten we binnenkort met een campagne waarin we ook externe partijen en potentiële medewerkers kennis laten maken met het begrip ‘industrious’. The best is yet to come!

WE’LL keep you posted!

Jana
Jana Employer Branding Strategist
Goddeeris teamfoto