Debreuck-Neirynck- HR communicatie

title

Debreuck-Neirynck, opgericht in 2004 is een IT consultancy bedrijf die software oplossingen op maat aanbiedt. Gezien de sterke groei van hun organisatie waren zij genoodzaakt hun team uit te breiden. Positief, toch?Alleen was Debreuck-Neirynck op zoek naar ingenieurs en developers. Zoals we allen weten, zijn dit niet de makkelijkste vacatures om in te vullen. Omdat veel young potentials meer interesse toonden in de hippe en trendy agencies veeleer dan in een productleverancier, kwam Debreuck-Neirynck naar WELL om op korte termijn een oplossing te zoeken voor hun probleem. U vraagt, wij draaien! 

Na een grondige analyse van onze doelgroep en Debreuck-Neirynck als werkgever, kwamen we tot de conclusie dat we door out of the box thinking veel sneller ons doel gingen bereiken. We plaatsten ons in de mindset van jonge digitale profielen en hoe we hun aandacht konden trekken.
Gaming… een hype die niet langer weg te denken valt in onze samenleving.

Gebruikte communicatiemiddelen

Space invaders stand

Maar kent u Space Invaders nog?

Eén van de invloedrijkste computerspellen ooit gemaakt. Het refereert naar buitenaardse wezens uit The War of the Worlds. Well ontwikkelde een eigen gepimpte versie van de game en een extravagante stand.Tijdens een lokale jobbeurs daagden wij young potentials uit om het spel online te spelen en het op te nemen tegen elkaar. Al snel werd er veel fuzz gecreëerd op de beurs en werd de ranking lijst steeds langer.Debreuck-Neirynck bouwde een talentpool op die hen de mogelijkheid gaf om de vacatures tijdig in te vullen en in latere fase nog steeds beroep te doen op de deelnemers bij extra aanwervingen.Wij voerden hier niet enkel The War of the Worlds, maar The War for Talent!

Space invaders screen
Screen Space Invaders

Wenst u ook nieuw talent aan te trekken?

Ontdek ons voorstel
Rocket Space Invaders
logo Debreuck-Neirynck