Jelle Vandecasteele, een interieurarchitect met een visie. En dat merkten wij ook vanaf het eerste ogenblik dat we samen in onze WELL loft zaten.
Als interieurarchitect wil Jelle voornamelijk zijn stempel drukken in de maatschappij. Kortom, maatschappelijk relevant ondernemen. Hij wil het vooral anders doen en durft zichzelf in vraag te stellen. En laat dat net hetgeen zijn waar we bij WELL echt fan van zijn. Ondernemers pur sang met een verregaande passie voor hun vak en die bewust niet meer kiezen voor ‘commodity’.
Tijdens de brainstorm werd al snel duidelijk dat Jelle niet meegaat in een mainstream architectuur. Dit was dan ook de basisgedachte die we hebben meegenomen in de creatie van zijn nieuwe identiteit.
Ook interesse in een nieuwe positionering?
"Wij zetten in op herbestemming. Met respect voor de ziel van een gebouw, de omgeving, de mensen en de materialen. Geen koele, cleane interieurs zonder verhaal. Wel doordachte, doorleefde oplossingen waarbij geluisterd wordt naar de klant en zijn leefwereld. Dit is waar het bij Jelle en zijn team om draait. Of meer bepaald, dat is hun DNA.
Samen gaven wij deze groep van professioneel, gepassioneerde interieur-specialisten een nieuwe identiteit en een nieuwe naam. Vandaag mogen zij zich trots cobras noemen. Stuk voor stuk gebeten door dezelfde microbe, interieurarchitecten met visie.
Hou ze zeker in het oog, want naar onze mening en naar ons aanvoelen zijn zij de makers van de toekomst.”
