Tijdens de brainstorm bleek al snel dat herbestemmingen van oude of nog steeds actieve bedrijven werkelijk dé DADA van bow architecten is; van een unieke positionering gesproken!

Als geen ander ziet dit jong en dynamisch bureau het potentieel van een site en slagen ze er steeds in om deze te transformeren op een slimme manier. Hierbij zijn ze niet bang van nieuwe termen als co-wonen, stapelwonen en zorgwonen... Het nieuwe wonen begint bij bow!

Geef hen de ruimte... zij vullen hem in.

Logo bow architecten
bow architecten dynamisch logo overzicht
bow architecten visitekaartje

Om aan te tonen dat een geslaagd herbestemmingsproject steeds tot stand komt door de samenwerking van de opdrachtgever en bow architecten, de wisselwerking van de omgeving en de site, en dit steeds met respect voor het voorafbepaalde kader, complexe regels en budget, leek het ons zeer passend een dynamisch logo voor te stellen, waarvan het “kader” steeds anders werd ingevuld.

Een identiteit die verschillende elementen uitstraalt zoals beweging & dynamiek, wendbaar, steeds in functie van, doelgericht, slim,.. Wat perfect aansluit bij de waarden van bow architecten. Het resultaat is een verrassend logo dat steeds wisselend geïmplementeerd wordt op de verschillende tools maar toch herkenbaar blijft.

Direct mail bow architecten
Detail Direct mail bow architecten

“Om zeer gericht op de doelgroep te werken, hebben we een wishlist opgesteld waarnaar een creatieve postmailing met bow stenen werd gestuurd. De most wanted prospects ontvangen een postmailing met daarin een kaart en een aantal bouwstenen waarmee ze een eigen interpretatie van het bow logo kunnen maken. Zo maken ze kennis met bow op een andere manier die hen zo typeert: slim, fun en open minded.”

Liesbet
Liesbet Managing Director
Bow meeting
Website bow architecten
Website bow architecten, mobiele vertoning