logodesign Securco

Securco is geen firma die enkel en alleen inbraakbeveiliging of toegangscontrole aanbiedt. Nee, hun passie zit erin om mensen veilig te laten voelen! En dat hebben wij bij Well Communications ook gevoeld.

Vanaf dag 1 zagen we een zeer gedreven team, wat zij hun familie heten. En deze familie wil het verschil maken op gebied van beveiliging. Volledige transparantie, goeie audit, véél tips en een kennisplatform, daar gaan ze voor. 

Branding Huisstijlmiddelen Marketing en strategie Naming
Naming en logo Securco

"Deze nieuwe firma wil dus niet uitpakken met angst of statistieken! Nee, er werd net geopteerd om vanuit een zeer positieve invalshoek zoals familie, warmte, vrijheid, gemoedsrust, veiligheid,… te werken! Hierdoor kwamen we bij de naam Securco: een company voor veiligheid. Na onze logostudie koos de Securco familie resoluut voor een nieuw logo met frisse kleuren."

Account Manager Vanessa

"De zeshoek van het logo inspireerde ons tot originele visitekaartjes. Het leken wel bierkaartjes waar je leuke ideeën kan op neerpennen, ideeën voor een veilige en warme omgeving. Deze business cards dienen om bij netwerkevents op te vallen! Parallel werden ook de typische formaten gemaakt, ideaal voor de portefeuille."

Account Manager Vanessa

visitekaartjes, corporate tools, huisstijlmiddelen
corporate tool, marketing tool, bloc note

Slimme tools, daar gaan we voor bij Well Communications!

Een van de corporate tools werd deze notebloc. De handige puntjes per halve cm maakt het handig om gewoon te noteren, maar ook om een schets te maken in no time van de omgeving en de nodige tips te geven.

Omdat vertrouwen héél belangrijk is in deze materie, koos de Securco familie ervoor om zoveel mogelijk hun foto’s te integreren op de diverse tools. Hierdoor heeft de klant véél kansen om het team van Securco te leren kennen. Want geef toe, een gezicht in plaats van een anonieme naam, kan wonderen doen!

Klaar om jouw project of idee om te zetten in de praktijk?

Vertel het ons!