Enfant Terrible, shoes and goods for real kids

Enfant Terrible in Kuurne wordt thé place to be voor kids met pit én ouders met smaak. Fashion hipsters, hou jullie dus klaar! Well ontwikkelde het logo, de huisstijl, alle marketing- en communicatietools en de website.

Branding Huisstijlmiddelen Marketing en strategie Marketing tools Verpakking Web design Web development

"Gezien de schoenen, net zoals de zaakvoerster, een tikkeltje tegendraads en ondeugend zijn, hadden we meteen een duidelijke visie voor onze logostudie.

Daarom werd het definitieve logo ietwat nonchalant, niet perfect geschreven of mooi rond. De ‘duivel’ hoorntjes geven een extra touch aan het geheel en worden doorheen de ganse huisstijl als rode draad van Enfant Terrible gebruikt."

Art Director Sofie 

De huisstijl werd geïntegreerd aangepakt doorheen alle communIcatietools: van verkoopzakken en advertenties tot stickers, visitekaartjes en heuse billboards

Alhoewel de huisstijlmiddelen steeds speels bleven, werden alle dragers met de grootste zorg geselecteerd door de klant. Dit zorgt voor een zeer geslaagd eindresultaat en is de herkenbaarheid optimaal.

Om Enfant Terrible bekend te maken bij het grote publiek werd een strategisch aanpakplan bedacht. We ontwierpen aantrekkelijke billboards, advertenties en een flyer. Deze zetten we gericht in voor een optimaal resultaat.

De website bestaat uit 1 pagina met een slimme social media integratie. Facebookfoto’s worden meteen op de site gepubliceerd waardoor de klant geen extra moeite hoeft te doen om een CMS te vullen. De website blijft steeds up-to-date, super handig voor een drukke ondernemer! 

Klaar om jouw project of idee om te zetten in de praktijk?

Vertel het ons!