Waar lig jij wakker van?

Hoe trek je de juiste medewerkers aan?
Waarom komt er weinig respons op je onlineactiviteiten?
Welke nieuwe businessopportuniteiten pak je eerst aan?
Wie ontfermt zich over je employer branding?
Wil je sneller meer winst maken?

WELL wil een businesspartner zijn met meerwaarde op verschillende domeinen. Dat doen we via een beproefde methodiek. In 4 doordachte stappen leggen we een traject af dat verder gaat. Begin alvast te dromen. Want wakker liggen van hoe je je business nog beter aanpakt, is echt niet meer nodig.

1. Analyse

Om boven onszelf uit te stijgen, moeten we mekaar grondig leren kennen. Dat doen we op een ongedwongen manier, door te brainstormen bij een ontbijt. Een diepgaand gesprek waarbij we geen onderwerp uit de weg gaan. Na het vergaren van al die informatie, gaan we aan de slag. Het speciaal voor jou samengesteld strategisch team analyseert alle input en koppelt deze aan markttendenzen, concurrentieanalyse, benchmarks, research en meer. Uit deze bevindingen puren we een plan van aanpak.

“De creatieve uitwerking van de huisstijl en site voor kama’s choice was een schot in de roos. WELL voelde goed aan waar kama’s choice voor wil staan, mede door de voorafgaande brainstorm.”
Katrien Mahieu - kama's choice
Een doordachte analyse

2. Plan van aanpak

Net als bij het bouwen van een huis, begin je niet aan het herpositioneren van je communicatie zonder plan van aanpak. Denk aan een draaiboek waarbij elke fase gedetailleerd wordt omschreven. Een document waar je altijd op terug kunt vallen en dat de basis vormt voor je nieuwe manier van communiceren.

“WELL Communications is voor URSA een absolute meerwaarde. Ze denken niet alleen strategisch mee, maar het team is erg proactief, transparant en professioneel.”
Tess Willems - Marketing & Communication - URSA Benelux
Plan van aanpak

3. Creatief concept

Creativiteit kent vele vormen. Maar als je het verschil wil maken in business, overstijg je maar beter het gewone. En da’s nu net waarin we excelleren bij WELL. Door net dat tikje anders te zijn, komen we bij je doelgroep binnen op een verrassende manier. Die trigger wekt interesse op en leidt tot meer én kwalitatievere interactie.

“WELL luistert, interpreteert en helpt ideeën vertalen naar creatieve concepten. Samen met ons werken ze keer op keer naar een afgewerkt product toe waarop iedereen ongelooflijk trots kan zijn.”
Miriam Vandenbulcke - Marketing & Sales - Goddeeris
Creatief concept

4. Communicatiemiddelen

Direct communiceren én connecteren met je doelgroep doe je door gericht je communicatiekanalen te kiezen. Met een uitgekiende mix van on- en offline haal je meer resultaat. Zo zet je je klanten aan om sneller actie te ondernemen. Van een Snapchat-campagne voor generatie Z over YouTube-remarketing tot een creatieve direct mail per post. Ook bij de keuze van je communicatiekanalen helpen we jezelf te overstijgen.

“One day a cobra was just an ordinary snake... Thanks to WELL Communications it's a brand new design office.”
Jelle Vandecasteele - Interieurarchitect voor ondernemers - Cobras

Kies uit één van onze doordachte trajecten of werk samen met ons een traject uit op maat

Heb je een vraag
voor ons team?
Contacteer ons nu