WELL logo
Well Communications

95% bezettingsgraad binnen 8 maanden tijd

WELL_case_postx_header

Een fantastische samenwerking!

Dit kantorencomplex - een project van IRET - is niet zomaar een kantoorcomplex. Dat zal je dadelijk duidelijk worden.
WELL werd gevraagd om te helpen bij het vermarkten van Post X want ondanks het potentieel en de grote ambities, behaalde het team niet de beoogde resultaten.

Dankzij een strategische oefening werd snel duidelijk dat de propositie naar alle stakeholders stukken beter kon. In co-creatie gingen we aan de slag met de unieke USP's van dit complex.

De meerwaarde van strategische sessies

Tijdens de brainstorm hebben we samen met de klant de toekomstige positionering bepaald van Post X, namelijk hét kantoorgebouw met hotelservices. We bogen ons over de noden, vragen of ongerustheden van alle doelgroepen. Op die manier brachten we de juiste communicatiemix en -boodschap in kaart.

Post X, a new Way Of Working

Een nieuwe identiteit was geboren!
Het was de perfecte creatieve aanzet voor een nieuwe branding én de uitrol naar de verschillende tools die in het plan van aanpak bepaald werden, zoals advertising, een brochure en een creatieve Direct Mail. 
WELL_case_postx_magazine

Alle wegen leiden naar Post X



130.000 vierkante meter tellen de kantoorruimtes bij Post X. Voor de ondersteuning van de sales ontwikkelden we diverse marketingtools, waaronder een troevenkaart. Het uitvouwbaar exemplaar met facts & figures is vergezeld van hun sterkste troef: het uitgebreide netwerk aan services en mobiliteit. Dit netwerk wordt visueel voorgesteld aan de hand van een metroplan en zorgt voor een speels effect.

Waar wil jij werken?

Post X-zine is ondertussen dé nieuwe standaard voor al wie “the new Way Of Working” wel kan smaken. Met informatie en tips over de site, de buurt en de huurders blijft geen enkel onderwerp over Post X onbesproken. Maak kennis met het nieuwe werken bij Post X!


Een draaiboek voor de site

Ook de website werd gefaseerd aangepakt.
1- een digitale prospectietool die de prospect aanspoorde om contact op te nemen (lead generation)
2- een site voor de residenten (ambassadeurs)

We evolueerden van een digitale brochure naar een site die de residenten ondersteunt. Want van zodra de verhuur van de kantoren compleet was, stapten we over naar een handige tool waarop je bezoeken plant, een overzicht krijgt van de services en mogelijkheden qua mobiliteit. Alles om een vlotte verbinding naar Post X te garanderen.

Resultaten om van te dromen!

Dankzij een inspirerende branding en goeie campagnes voor alle doelgroepen, konden we in 8 maanden tijd reeds een bezettingsgraad van 95% noteren.
Best indrukwekkende resultaten als je bedenkt dat we eigenlijk 3 jaar tijd kregen. 

Ook op zoek naar een campagne die rendeert?

Neem contact met ons op