WELL logo
Well Communications

Deze nieuwe, krachtige branding bouwt mee aan de groei van dit architectenbureau.

WELL_case_markersarchitecten_header_

Architectenbureau Johan Debrabander is reeds decennialang een gevestigde waarde voor commercieel vastgoed alsook nieuwbouwwoningen en appartementen. Zaakvoerder Johan kent een zéér groot netwerk en dankzij een hoge klanttevredenheid is de mond-aan-mond reclame groot en effectief. Tot op heden had Johan geen tot weinig nood aan communicatie of salesondersteuning. Een luxe positie.

Het architectenbureau kende jaar na jaar een degelijke groei waardoor de nieuwe generatie ondernemers, Lothar en Claude, aan boord bij Johan stapte. Dit team is helemààl klaar voor de komende decennia!

WELL_Case_Markers_DM_assets
WELL_case_Markers_DM

De Markers, dat zijn wij: Johan, Lothar en Claude. 

Op welke manier communiceer je aan jouw stakeholders, klanten én prospects de groei van jouw bedrijf? 
Hoe zorg je ervoor dat wat je communiceert op de juiste manier overkomt en dus een positieve bijval geniet?
Hoe bouw je een sterk merk op die klaar is voor de toekomst & bijhorende groeiplannen? 
Met deze vragen ging WELL aan de slag. 

Onze doelstelling: Architectenbureau Johan Debrabander nòg sterker op de markt zetten.
WELL_case_Markers_teamfoto

Meet the Markers

"Markers architecten. Schoonheid van efficiëntie."

Al snel was duidelijk dat de ‘oude’ naam Architectenbureau Johan Debrabander de lading niet langer dekte.
WELL nam, samen met de drie zaakvoerders, de nieuwe positionering onder de loep. 
Onze strategische aanpak resulteerde in een unieke company map én een duidelijke visie. 
Niet verwonderlijk dus dat we voor deze straffe ondernemers een even straffe & passende naam, logo en versterkende baseline ontwikkelden die hun USP's in de verf zet. De USP, en dus grootste onderscheidende factor van dit bureau, ligt in hun onberispelijke meetstaten waar werkelijk niets over het hoofd wordt gezien, en hun uitmuntende bouwplannen. Dit hebben we letterlijk en figuurlijk gehighlight!

Deze nieuwe merkidentiteit werd in primeur kenbaar gemaakt aan de bestaande klanten. We stuurden hen een originele direct mailing per post op. De DM bestond uit een box met daarin een aantrekkelijke folder en… markers, what else? :-) Het resultaat werd alvast met veel enthousiasme ontvangen.

Met andere woorden, het architectenbureau is startensklaar om de twee vennoten in de kijker te zetten. 


Ook nood aan een (re)branding op maat?

Contacteer ons