WELL logo
Well Communications

Strategische en conceptuele meerwaarde voor Itho Daalderop

Een love brand voor boilers

Hoe creëer je als producent een love brand voor de installateur van koperen boilers? Dat was de opdracht die WELL van Itho Daalderop kreeg. Het Nederlandse bedrijf ontwikkelt innovatieve systemen voor een gezond en comfortabel binnenklimaat en kiest voor WELL als communicatiepartner. 

 

Met koper blijf je gaan

Om meer awareness bij de installateur te creëren, verzorgden we enkele strategische campagnes voor Itho Daalderop. We bedachten daarvoor bijvoorbeeld ‘de maand van het koper’ en de insteek ‘met koper blijf je gaan’. Om de installateurs extra te motiveren, werkten we een beloningssysteem uit met incentives: leuke gadgets, uit de leefwereld van de installateur gegrepen. Telkens was onze benadering gedurfd en ludiek, een aanpak die bleek aan te slaan bij de doelgroep.

Mission accomplished

Nog voor de maand van het koper officieel was begonnen, waren de boilers uitverkocht. De resultaten overtroffen dus alle verwachtingen. Door onze aanpak zorgden we voor meer awareness en een grotere bereidheid bij de installateurs om voor de koperen boilers van Itho Daalderop te kiezen.

Ook nood aan een sterk concept?

Boek een gratis inspiratiesessie met Nic