WELL logo
Well Communications

Luxebrand Håndwerk komt met een state-of-the art product op de markt!

Håndwerk, exclusieve inox keukens voor gepassioneerde chefs

In de ateliers van het familiebedrijf CD Constructs ontstond uit een passie voor gastronomie, terroir en beleving, de luxebrand Håndwerk. Het resultaat zijn handgemaakte inox keukens, volledig op maat en naadloos met een superieure afwerkingsgraad.
Het gaat echter veel verder dan enkel een product. Håndwerk inspireert en faciliteert gepassioneerde chefs die op zoek zijn naar dat tikkeltje méér.

Met deze ambities voor Håndwerk, klopten de eigenaars aan bij WELL. Håndwerk verdient het om voluit in de spotlights te staan! And it will... Check de vele mind-blowing realisaties én het high-end vastgoedproject Kasteel Blauwhuis waar Håndwerk maar liefst 2 keukens installeert. Van een vliegende start gesproken!

Inspirerende content voor chefs, niet door chefs

In eerste instantie is het belangrijk bij een go-to-market-strategie dat je de notoriteit opbouwt én de juiste doelgroep aantrekt. Bovendien was het ook belangrijk om Håndwerk duidelijk te positioneren als volwaardig merk naast het gevestigd familiebedrijf CD Constructs. Van hieruit werkten we aan een duidelijke boodschap, een duidelijke doelgroep, de juiste tools, afgestemd op de noden van onze target group.

De WHY

Wat is jouw merkbelofte?

Tijdens een inspirerende en gepassioneerde brainstorm met deze rasechte ondernemers formuleerden we een duidelijke merkbelofte en brachten we de noden in kaart van de doelgroep. Op die manier benaderen we leads op een unieke en betrokken manier om zo conversies te genereren en te stimuleren. 
Het gaat immers over méér dan enkel een keuken. Het draait om passie voor gastronomie, terroir, productkennis,... a way of life.

We stelden enkele actiepunten op en optimaliseerden het logo waardoor dit de uitstraling van Håndwerk heeft versterkt.

Vanuit de WHY, de merkbelofte van Håndwerk, gingen we aan de slag met een nieuwe representatie website. Stap voor stap breiden we deze uit via contentmarketing met een blogrubriek om chefs te inspireren.

Last, but not least, ontwikkelden we een brand visual voor Håndwerk die buiten prijkt aan Kasteel Blauwhuis in Izegem. In deze visual vertaalden we de passie en sterktes in een beeld. Het doet wegdromen bij de talenten van chefs die ons in andere werelden brengen.

Het resultaat?

De launch van een nieuw product of dienst vraagt méér dan een logo en een website. Het vraagt een volledige conceptcampagne die je stap voor stap uitrolt conform de wensen en verlangens van de doelgroep! Want een Håndwerk keuken moet je beleven, moet je voelen, moet je proeven!

Lanceer jij binnenkort een nieuw product?

Contacteer ons