WELL logo
Well Communications

Mooi gezond met Anovo Clinic

Gezond vanbinnen, stralen vanbuiten

Het begon allemaal bij de grote droom van ondernemers koppel Dr. Chris Crambé en Bram Biesbrouck. Het idee? Een clinic starten vanuit hun sterk holistisch geloof voor preventieve en regeneratieve geneeskunde. De focus? De beste versie van jezelf naar boven halen op de meest natuurlijke manier. Kortom, mooi gezond, vanbinnen én vanbuiten. Met dat idee kwamen de ondernemers in september bij WELL aankloppen.

 

Het concept van Anovo

Bij Anovo stappen ze af van het puur cosmetische idee.  Het bewust afraden van behandelingen schrikt hen niet af. “Als het niet nodig is, is het niet nodig” deze filosofie dragen founders van Anovo hoog in het vaandel. Voor hen is de focus van een goede gezondheid dé weg naar een stralend voorkomen. Via unieke screenings die zelfs tot op het niveau van DNA gebeuren, bieden ze behandelingen op maat aan voor maximaal resultaat.

Van concept naar merkverhaal

 

Het concept was duidelijk. Echter, de knowhow en de juiste communicatie tools om hun visie te lanceren ontbraken. Bij het brainstormen voelden we meteen de sfeer en dynamiek aan die Anovo wou uitstralen. Daarna gingen we opzoek naar de roots van hun DNA en vertaalden die naar een branding die bij hen past. Hun visie kreeg de naam Anovo Clinic. De weerspiegeling van de waarden die de ondernemers belangrijk vinden. Hernieuwing, duurzaam met een medische achtergrondgedachte. Aansluitend werd er een baseline bedacht, een logo ontworpen en corporate identity tools ontwikkeld. Het merkverhaal van Dr. Chris en Bram kwam tot leven met de vormgeving van de branding en de lancering van de website.

Het vervolg

Eerst en vooral hebben we geluisterd naar de wensen en noden die voor de ondernemers belangrijk waren. Bovendien werd al snel duidelijk dat de samenwerking zou opgedeeld worden in meerdere periodes. Voor ons, bij WELL, is het respecteren van de ondernemer en de snelheid waarmee hij stappen wil zetten cruciaal. Het verhaal van de samenwerking tussen Anovo en WELL eindigt hier niet. Het brandingstraject en het ontwerpen van de website was enkel het begin.  Net zoals Anovo, gelooft WELL ook in een holistische aanpak. We doelen op een lange termijn relatie. De next steps voor onze samenwerking liggen al vast. Het focussen op de go-to markt, lead generation en toespitsen op de conversie zijn de eerste stappen naar een beloftevolle toekomst!

 

Lanceer jij binnenkort een nieuw product?

Contacteer ons