Inspirerende brandings en campagnes die renderen
Veel KMO's hebben het moeilijk vandaag om bij te benen met nieuwe, hedendaagse communicatiemiddelen of -trends, om maar nog niet te spreken van de steeds sneller veranderende markt. Te vaak zien we campagnes zonder duidelijke doelstellingen of een duidelijke focus. Hierdoor worden producten of diensten gepusht aan zowat iedereen die het horen wil. Zo werkt het niet (meer) en zijn méér dan ooit kennis van zaken, up-to-date tools en meetsystemen nodig. Net daarom zijn wij zo relevant voor onze klanten.
WELL inspireert en faciliteert klanten met een differentiërende visie én met gerichte marketing- en communicatiecampagnes die werken.
WELL inspireert en faciliteert klanten met een differentiërende visie én met gerichte marketing- en communicatiecampagnes die werken.

Waar heb jij nood aan?
Deze 4 pijlers helpen je vanaf dag 1 bij jouw groeiplan én laten je inspanningen beter renderen.
Branding
Ontwikkel een uitstraling die inspireert en die bovendien de juiste klant aantrekt.

Lead generation
Kom massaal in het vizier van de juiste doelgroep via de juiste kanalen.

Conversie
Optimaliseer zowel je online en offline conversie en boost je verkoopprocessen.

Marketing automation
Optimaliseer jouw communicatieflow met een krachtige marketingtechnologie.


De creatieve uitwerking van de huisstijl en site voor Kama’s Choice was een schot in de roos. WELL voelde goed aan waar kama’s choice voor wil staan dankzij de brainstorm.

Katrien Mahieu - zaakvoerster
Kama's choice
Duurzaam, proactief en origineel
WELL is al sinds 1999 actief als creatief & strategisch communicatiebureau.
Onze duurzame mindset zorgt ervoor dat we nog steeds voor onze eerste 3 klanten werken.
Onze duurzame mindset zorgt ervoor dat we nog steeds voor onze eerste 3 klanten werken.
Met veel drive en goesting zetten we multi-channel campagnes op waar online en offline hand in hand gaan. WELL denkt proactief mee en gaat steeds op zoek naar de juiste boodschap in het juiste kanaal. Bovendien maken we alles meetbaar wat steevast aan de basis ligt van optimalisatie én een groeiend rendement.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Ontvang op geregelde tijdstippen tips en tricks om jouw marketing beter te laten renderen.
